PRIVACYBELEID
Uw privacy is belangrijk voor ons. Het betekent dat we uw gegevens veilig opslaan en zorgen dat ze goed beschermd blijven. We laten u ook weten wat we met uw gegevens doen wanneer we ze respectvol gebruiken om u beter van dienst te kunnen zijn. We vertrekken vanuit het principe dat iedereen controle heeft over zijn of haar persoonsgegevens en iedereen het recht heeft om die (niet) langer met ons te delen. In deze Privacyverklaring staat welke persoonlijke gegevens we van u kunnen verzamelen, hoe we die gegevens gebruiken en met wie we deze eventueel delen. We leggen uit wat we doen om uw privacy te beschermen, hoe u inspraak heeft en welke controles worden uitgevoerd op de naleving van deze verklaring.
Deze Privacyverklaring is van toepassing op het verzamelen, beheren, gebruiken en delen van uw gegevens door Easyloods.nl. Deze Privacyverklaring moet samen met onze gebruiksvoorwaarden en ons cookiebeleid gezien worden. We kunnen op elk moment onze Privacyverklaring aanpassen en stellen de meest recente versie ter beschikking op onze website www.easyloods.nl.
Deze Privacyverklaring werd nagekeken en laatst aangepast op 06/07/2020.
Onze contactgegevens
Welke gegevens verzamelen we?
- Gebruikersgegevens: hiermee kunnen we u identificeren of contact met u opnemen. Bijvoorbeeld: uw naam, uw adres, uw telefoonnummers, uw taalvoorkeur, uw geslacht, uw e-mailadressen, uw deelname aan onze acties, uw gebruik van onze websites.
- Verkeersgegevens: deze technische gegevens hebben we nodig om onze online communicatie vlot te laten verlopen, zoals uw IP-adres.
- Gevoelige gegevens: we verwerken geen gevoelige gegevens.
Waarom verzamelen we deze gegevens?
We verwerken persoonsgegevens om verschillende redenen, waarbij we telkens alleen de gegevens verwerken die noodzakelijk zijn om ons doel te bereiken. Met uw toestemming, voor zover die vereist is, verzamelen we persoonsgegevens voor de volgende concrete doelen:
- Om uw aanvragen over onze producten en diensten in behandeling te nemen: Als u onze websites bezoekt of contact heeft met onze verkoop- en marketingafdeling om informatie te verzamelen of aan te vragen over onze producten en diensten of wanneer u zich bijvoorbeeld aanmeld voor onze nieuwsbrief, dan hebben we uw adresgegevens nodig. Alle informatie die we dan over u ontvangen, gebruiken we om u van de gevraagde informatie te voorzien, op de wijze die u aangeeft.
- Om u de beste service aan te bieden: We houden uw gegevens bij om onze klantenservice te verbeteren. Willen we onze producten en diensten correct opzetten, onderhouden en ondersteunen, dan hebben we die gegevens nodig. Op die manier kunnen we u ook contacteren voor de volgende stap in onze samenwerking of om feedback over onze diensten te vragen. Zijn er technische problemen of storingen van onze kant uit, dan moeten we u daarvan op de hoogte kunnen brengen.
- Om u te informeren over onze producten, diensten en activiteiten: We kunnen uw gegevens gebruiken om u te informeren over bestaande en nieuwe producten, diensten, speciale acties, workshops, evenementen, webinars, trainingen, vacatures en overige, om aan direct marketing te doen of om een profiel over u op te maken zodat we u kunnen informeren over zaken waarvan we denken dat die voor u interessant zijn. Dat kunnen we zowel schriftelijk, elektronisch als telefonisch doen. We gebruiken uw gegevens ook voor de nieuwsbrieven waarvoor u intekent. U zal alleen communicatie per e-mail ontvangen als u hiervoor uw expliciete toestemming heeft gegeven, voor zover die vereist is. We kunnen ook uw surf- en leesgedrag analyseren en content maken voor onze websites of nieuwsbrieven die bij uw wensen past. Dit doen we door uw bezoeken te registreren, met de activiteiten die er plaatsvinden. Denk aan het bekijken van pagina’s of op links klikken. Zo kunnen we u ook gemakkelijker toegang geven tot de informatie die u zoekt.
Door wie worden uw gegevens beheerd?
Hoe beveiligen we uw gegevens?
Gegevens inkijken, corrigeren of laten verwijderen?
Geen direct marketing?
U heeft altijd het recht om u, zonder opgave van reden, te verzetten tegen het gebruik van uw persoonsgegevens voor direct marketing. U kunt daarvoor altijd contact opnemen met ons via e-mail of per post.
Hoe lang bewaren we uw persoonsgegevens?
We dragen zorg voor passende organisatorische en technische maatregelen om persoonsgegevens te beveiligen. We mogen persoonsgegevens niet langer bewaren dan nodig is om het doel te realiseren waarvoor we ze verzamelen. De bewaartermijn kan dus per doel verschillen en soms heel kort zijn. Na afloop van de toepasselijke bewaartermijnen worden persoonsgegevens volledig geanonimiseerd of verwijderd.
Vragen?
Heeft u vragen over ons privacybeleid of wilt u ons contacteren om uw gegevens te wijzigen, dan staan we altijd klaar om een passend antwoord te bieden. U kan ons via e-mail, schriftelijk of telefonisch bereiken via onderstaande contactgegevens. Via deze weg kunt u ook een klacht indienen die we zo snel mogelijk correct behandelen. Indien u niet tevreden zou zijn over onze reactie, kunt u ook terecht bij de overheid en meer bepaald bij de Commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer. De contactgegevens staan op hun website.
Onze contactinformatie:
Easyloods.nl
COOKIE POLICY
Welke cookies gebruiken wij?
- Analytische en prestatiecookies, waarmee we het webverkeer analyseren, het aantal gebruikers van onze website bekijken en zien hoe bezoekers onze website gebruiken. We gebruiken hiertoe volgende cookies: _ga ; _gat
- Functionele cookies, ze bewaren de keuzes die u maakte op onze website, wat de website gebruikersvriendelijker maakt. We gebruiken volgende functionele cookies: _stid
- Gerichte cookies, deze tonen ons de pagina’s die u heeft bezocht en de links die u heeft gevolgd zodat online advertenties op uw interesses kunnen worden afgestemd. We gebruiken volgende gerichte cookie_unam